Thursday 7 May 2020

Present Continuous Practicum

Тема. Теперішній тривалий час. Тренувальні вправи.

Сьогодні у нас граматично спрямоване заняття. Ми розберемо теорію по Present Continuous та застосуємо знання на практиці, щоб сформувати навички вживання цього часу в мовленні.

Activity 1
а) Перегляньте відео з поясненням:



б) Відкрийте словники та запишіть відповіді на наступні запитання:
1. Яку дію позначає Present Continuous?

2. Які часові маркери вказують на те, що необхідно вжити Present Continuous?
3. Яке допоміжне дієслово служить для утворення Present Continuous? Коли вживається am? is? are?
4. Як утворити стверджувальну форму? (замалюйте "котика"). Наведіть приклад.
5. Як утворити заперечну та питальну форми? (відповідь на це питання оформлюємо у вигляді схем - заперечна форми наведена нижче, а питальну треба намалювати самостійно). Наведіть приклади.



Для довідки: Стаття про утворення та вживання Present Continuous
Тепер фотографуємо сторінку словника з конспектом та здаємо роботу на сайті дистанційного навчання.

Activity 2
Now let's have some practice.
Тренуємо стверджувальну та заперечну форми. Виконайте Exercise 1.


Після перевірки (кнопка "Check") запишіть десять речень (5 стверджувальних та 5 заперечних) з перекладом до робочого зошита.

Activity 3
 Listen to the song and answer the questions:
1.  Where is the woman?
2. What is she drinking?
3. What is she reading?
4. What is she listening to?
5. What is the weather like?

Susan Vega "Tom's Diner"




Culture Reference

diner is a small restaurant in the USA or Canada. Diners offer a wide range of foods, mostly American cuisine (hamburgers, french fries, club sandwiches), and a casual atmosphere. Thre is a combination of booths served by waiters and a long sit-down counter with direct service. Most diners have extended hours, and some, especially along highways, stay open for 24 hours.
A diner



3. Watch the video and copy out all the present continuous forms that you hear.
4. Do the exercise:
a) Watch the instruction video. Перегляньте відео з інструкцією:




b) Open the worksheet and do the task. Виконайте завдання. Результати надішліть на мою електронну пошту natalia.zavgorodnyaja@gmail.com - як це зробити розказано у відео вище.

Оцінка за заняття буде комплексна - результат у Liveworksheets + конспект у словнику

Успіхів! Якщо щось незрозуміло, питайте в коментарях.

No comments:

Post a Comment

My Favourite Toy - Students' Stories

  Dmytro Kutniy When I was little, my favorite toy was a small yellow car. I got it for my fifth birthday from my parents. The car was small...