Схема аналізу уроку англійської мови в початковій школі


Методичний аспект діяльності вчителя на уроці
  1. Визначте ступінь мобілізації учнів до іншомовної діяльності, результативність фонетичної та мовленнєвої зарядки.
  2. Чи була показана комунікативна, пізнавальна чи ігрова перспектива уроку при ознайомленні з завданнями уроку?
  3. Чи дотримано структури кожної практичної задачі: наявність постановки задачі, обов’язкових етапів виконавчої частини, підсумків задачі?
  4. Оцініть доцільність та ефективність контролю на уроці.
  5. Наскільки ефективне пояснення домашнього завдання: чіткість пояснень, підготовленість домашнього завдання усім ходом уроку, потенційна можливість використання для роботи на наступному уроці?
  6. Оцініть ефективність заключної частини уроку: рівень вміння знайомити з найближчою перспективою у навчальній діяльності, давати загальну оцінку діяльності учнів, відзначати їх досягнення, закінчувати урок на мажорній ноті.
Психолого-дидактичний аспект діяльності вчителя
  1. Чи враховано фази посилення і спаду активності учнів при плануванні уроку? Яким чином?
  2. Оцініть ступінь реалізації холі стичного підходу до навчання: чи всі типи сприймання навчальної інформації (аудіальної, візуальної, кінеститичної) активізовано?
  3. Чи інтегровано іншомовну мовленнєву діяльність з ігровою, рухливою, естетичною, трудовою?
  4. Чи застосовано і в якій мірі стратегії інтенсивної методики: використання музично-ритмічного компонента навчання, рольових ігор, прихованих форм контролю, одночасної взаємодії дітей в парах, малих групах, командах тощо?
  5. Які елементи творчої новизни використано вчителем?
  6. Чи реалізовано виховний потенціал навчального матеріалу та форм мовленнєвої взаємодії учнів?
  7. Чи реалізовано загальноосвітні завдання уроку і в якій мірі?
  8. Наскільки узгоджені завдання розвитку учнів з вирішенням навчальних задач?
  9. Оцініть педагогічний такт вчителя та об’єктивність оцінки діяльності учнів.
Дидактико-операційний аспект діяльності вчителя
  1. Чи було залучено всіх учнів до участі у навчальному процесі?
  2. Оцініть володіння аудиторією: вміння швидко і правильно реагувати на зміну настрою учнів під час уроку.
  3. Чи правильно використані допоміжні засоби навчання, музика, ігри, динамічні паузи?
  4. Оцініть культуру мовлення та письма вчителя.
Лінгво-методичний аспект діяльності вчителя
  1. Чи володіє вчитель виразами класного вжитку? В якій мірі?
  2. Наскільки чіткі та зрозумілі цільові настанови вчителя?
  3. Оцініть чіткість та виразність вимови, зверненість та нормативність мовлення, його емоційно-експресивне забарвлення.
  4. Чи вміє вчитель змінювати параметри мовлення, ускладнювати, спрощувати, пристосовуючи своє мовлення до рівня мовної підготовки учнів?
  5. Чи володіє вчитель прийомами комунікативного виправлення помилок?
  6. Оцініть співвідношення мовлення вчителя та учнів на уроці.
  7. Чи створено на уроці позитивний емоційний та інтелектуальний фон, атмосферу доброзичливості та співпраці?
Результативність уроку
  1. Наскільки успішно виконано план уроку.
  2. Чи відповідає досягнутий на уроці рівень сформованості мовленнєвих навичок і вмінь запланованим задачам?

    Список використаних джерел
    1. Роман С.В. Методика навчання англійської мови в початковій школі: Навчальний посібник. – К.: Ленвіт, 2009. – 216 с.

    2. Роман С.В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови в початковій школі (на матеріалі англійської мови). Навчальний посібник. – Горлівка, 2003. – 108с.

No comments:

Post a Comment

My Favourite Toy - Students' Stories

  Dmytro Kutniy When I was little, my favorite toy was a small yellow car. I got it for my fifth birthday from my parents. The car was small...