Методичний аспект
діяльності вчителя на уроці
-
Визначте ступінь мобілізації учнів до іншомовної діяльності, результативність фонетичної та мовленнєвої зарядки.
-
Чи була показана комунікативна, пізнавальна чи ігрова перспектива уроку при ознайомленні з завданнями уроку?
-
Чи дотримано структури кожної практичної задачі: наявність постановки задачі, обов’язкових етапів виконавчої частини, підсумків задачі?
-
Оцініть доцільність та ефективність контролю на уроці.
-
Наскільки ефективне пояснення домашнього завдання: чіткість пояснень, підготовленість домашнього завдання усім ходом уроку, потенційна можливість використання для роботи на наступному уроці?
-
Оцініть ефективність заключної частини уроку: рівень вміння знайомити з найближчою перспективою у навчальній діяльності, давати загальну оцінку діяльності учнів, відзначати їх досягнення, закінчувати урок на мажорній ноті.
Психолого-дидактичний
аспект діяльності вчителя
-
Чи враховано фази посилення і спаду активності учнів при плануванні уроку? Яким чином?
-
Оцініть ступінь реалізації холі стичного підходу до навчання: чи всі типи сприймання навчальної інформації (аудіальної, візуальної, кінеститичної) активізовано?
-
Чи інтегровано іншомовну мовленнєву діяльність з ігровою, рухливою, естетичною, трудовою?
-
Чи застосовано і в якій мірі стратегії інтенсивної методики: використання музично-ритмічного компонента навчання, рольових ігор, прихованих форм контролю, одночасної взаємодії дітей в парах, малих групах, командах тощо?
-
Які елементи творчої новизни використано вчителем?
-
Чи реалізовано виховний потенціал навчального матеріалу та форм мовленнєвої взаємодії учнів?
-
Чи реалізовано загальноосвітні завдання уроку і в якій мірі?
-
Наскільки узгоджені завдання розвитку учнів з вирішенням навчальних задач?
-
Оцініть педагогічний такт вчителя та об’єктивність оцінки діяльності учнів.
Дидактико-операційний
аспект діяльності вчителя
-
Чи було залучено всіх учнів до участі у навчальному процесі?
-
Оцініть володіння аудиторією: вміння швидко і правильно реагувати на зміну настрою учнів під час уроку.
-
Чи правильно використані допоміжні засоби навчання, музика, ігри, динамічні паузи?
-
Оцініть культуру мовлення та письма вчителя.
Лінгво-методичний
аспект діяльності вчителя
-
Чи володіє вчитель виразами класного вжитку? В якій мірі?
-
Наскільки чіткі та зрозумілі цільові настанови вчителя?
-
Оцініть чіткість та виразність вимови, зверненість та нормативність мовлення, його емоційно-експресивне забарвлення.
-
Чи вміє вчитель змінювати параметри мовлення, ускладнювати, спрощувати, пристосовуючи своє мовлення до рівня мовної підготовки учнів?
-
Чи володіє вчитель прийомами комунікативного виправлення помилок?
-
Оцініть співвідношення мовлення вчителя та учнів на уроці.
-
Чи створено на уроці позитивний емоційний та інтелектуальний фон, атмосферу доброзичливості та співпраці?
Результативність
уроку
-
Наскільки успішно виконано план уроку.
-
Чи відповідає досягнутий на уроці рівень сформованості мовленнєвих навичок і вмінь запланованим задачам?
Список використаних джерел1. Роман С.В. Методика навчання англійської мови в початковій школі: Навчальний посібник. – К.: Ленвіт, 2009. – 216 с.2. Роман С.В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови в початковій школі (на матеріалі англійської мови). Навчальний посібник. – Горлівка, 2003. – 108с.
No comments:
Post a Comment