КСР №7

Змістовий модуль 2. Навчання мовлення. Урок англійської мови в початковій школі.

КАРТКА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ № 7                   


Тема:  Методика навчання діалогічного мовлення молодших школярів.

Мета:  Ознайомити студентів з особливостями навчання діалогічного мовлення в початковій школі, поглибити знання студентів про систему вправ на розвиток навичок діалогічного мовлення, вчити аналізувати діалоги різних типів з точки зору їх мовних особливостей, визначати типи діалогічних єдностей, ознайомити з видами опор при навчанні зв’язного мовлення молодших школярів; навчити складати структурні схеми-опори для діалогічних висловлювань  різних функціональних типів; розвивати увагу, пам’ять та логічне мислення; формувати навички аналізу навчального матеріалу; виховувати активність, працьовитість, культуру інтелектуальної праці.

Література:
1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика./ Бігич О.Б., Бориско Н.Ф. та ін../ за загальною редакцією С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013. 590 с.

2. Роман С.В. Навчально-методичний комплекс “Wonderland”: Книжка для вчителя. – К.: Ленвіт, 2000.
3. Басіна Алла. Методика викладання іноземної мови в початкових класах. –   К., 2007.

Завдання до самостійної роботи № 7

1. Ознайомитися з планом семінару. Підготувати виступи з наступних питань:

1.  Мовні особливості діалогічного мовлення. 
2. Цілі формування компетентності в діалогічному мовленні в учнів початкової школи.
3. Типи діалогів.
4. Етапи формування компетентності в діалогічному мовленні.
5. Вправи для формування компетентності в діалогічному мовленні.

1. Переглянути конспект лекції “Навчання говоріння” та дати відповіді на наступні запитання:
1. Які риси діалогічного мовлення спільні з монологічним?
2. Яка риса ДМ пояснює його непередбачуваність?
3. Яка риса ДМ відображає поєднання аудіювання і говоріння?

2. Дібрати приклади діалогу-розпитування, діалогу-домовленості, діалогу-обміну враженнями в підручниках Англійська мова 3 кл., 4 кл. Проаналізувати один з діалогів з точки зору мовних особливостей:
- наявність неповних реплік;
- кліше;
- «заповнювачів мовчання»;
- стягнених форм.

3. Ознайомитися з теоретичним матеріалом про етапи навчання діалогічного мовлення (Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика./ Бігич О.Б., Бориско Н.Ф. та ін../ за загальною редакцією С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013.  – С.318-319).


Заповнити 1 колонку таблиці:

Етапи навчання ДМ
Вправи


4. Проаналізувати комплекс вправ для успішного формування діалогічного мовлення (Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика./ Бігич О.Б., Бориско Н.Ф. та ін../ за загальною редакцією С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013. – С.319-327)
Заповнити 2 колонку таблиці. Навести приклади з підручників англійської мови для початкової школи.

5. Знайти приклади в підручниках Англійська мова 3 кл., 4 кл.:
- вправ на реплікування;
- вправ на навчання мікродіалогу (з опорою на структурно-мовленнєву схему);
- вправ на створення власних діалогів (з опорою на меню, план міста тощо).


No comments:

Post a Comment

My Favourite Toy - Students' Stories

  Dmytro Kutniy When I was little, my favorite toy was a small yellow car. I got it for my fifth birthday from my parents. The car was small...