Змістовий
модуль 2. Навчання мовлення. Урок англійської мови в початковій школі.
КАРТКА
САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ № 7
Тема: Методика навчання діалогічного мовлення
молодших школярів.
Мета: Ознайомити студентів з особливостями навчання
діалогічного мовлення в початковій школі, поглибити знання студентів про
систему вправ на розвиток навичок діалогічного мовлення, вчити аналізувати
діалоги різних типів з точки зору їх мовних особливостей, визначати типи
діалогічних єдностей, ознайомити з видами опор при навчанні зв’язного мовлення
молодших школярів; навчити складати структурні схеми-опори для діалогічних
висловлювань різних функціональних
типів; розвивати увагу, пам’ять та логічне мислення; формувати навички аналізу
навчального матеріалу; виховувати активність, працьовитість, культуру
інтелектуальної праці.
Література:
1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика./ Бігич О.Б., Бориско Н.Ф. та ін../ за загальною редакцією С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013. 590 с.
2. Роман С.В. Навчально-методичний комплекс “Wonderland”: Книжка для вчителя. – К.: Ленвіт, 2000.
3. Басіна Алла.
Методика викладання іноземної мови в початкових класах. – К., 2007.
Завдання
до самостійної роботи № 7
1. Ознайомитися з планом семінару. Підготувати виступи з наступних питань:
1. Мовні особливості діалогічного мовлення.
2. Цілі формування компетентності в діалогічному мовленні в учнів початкової школи.
3. Типи діалогів.
4. Етапи формування компетентності в діалогічному мовленні.
5. Вправи для формування компетентності в діалогічному мовленні.
1. Переглянути
конспект лекції “Навчання говоріння” та дати відповіді на наступні запитання:
1.
Які риси діалогічного мовлення спільні з монологічним?
2.
Яка риса ДМ пояснює його непередбачуваність?
3.
Яка риса ДМ відображає поєднання аудіювання і говоріння?
2. Дібрати приклади діалогу-розпитування,
діалогу-домовленості, діалогу-обміну враженнями
в підручниках Англійська мова 3 кл., 4 кл. Проаналізувати один з
діалогів з точки зору мовних особливостей:
- наявність
неповних реплік;
- кліше;
- «заповнювачів
мовчання»;
- стягнених форм.
3. Ознайомитися з теоретичним матеріалом про етапи
навчання діалогічного мовлення (Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика./ Бігич О.Б., Бориско Н.Ф. та ін../ за загальною редакцією С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013. – С.318-319).
Заповнити 1 колонку таблиці:
Етапи навчання ДМ
|
Вправи
|
4.
Проаналізувати комплекс вправ для
успішного формування діалогічного мовлення (Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика./ Бігич О.Б., Бориско Н.Ф. та ін../ за загальною редакцією С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013. – С.319-327)
Заповнити 2 колонку таблиці. Навести приклади з
підручників англійської мови для початкової школи.
5.
Знайти приклади в підручниках Англійська мова 3 кл., 4 кл.:
- вправ на
реплікування;
- вправ на
навчання мікродіалогу (з опорою на структурно-мовленнєву схему);
- вправ на
створення власних діалогів (з опорою на меню, план міста тощо).
No comments:
Post a Comment