КСР №4

Змістовий модуль 1. Теоретичні основи методики навчання іноземної мови. Навчання мовного матеріалу.

КАРТКА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ № 4                  


Тема. Навчання лексики на уроках англійської мови в початкових класах.

Мета. Узагальнити та систематизувати знання студентів з теми «Навчання лексики на уроках англійської мови в початкових класах», навчити студентів складати фрагменти уроків з введення нових ЛО, вчити студентів методично правильно оформлювати план-конспект уроку англійської мови; формувати навички самостійної роботи та навички пошукової роботи, розвивати увагу, пам’ять та логічне мислення; формувати навички аналізу навчального матеріалу; виховувати активність, працьовитість, культуру інтелектуальної праці.

Література.
1.      Мясоєдова С.В. Англійська мова, 2 клас: Плани-конспекти уроків (до підр. А.М.Несвіт). – Х.: Ранок, 2013. – 320 с.
2.      Несвіт А.М. Англійська мова: Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К., 2012. – 160 с.
3.      Роман С.В. Методика навчання англійської мови у початковій школі. – К.: Ленвіт, 2009. – с.164-165.

Завдання до самостійної роботи № 4

1. Законспектувати основні етапи практичної задачі  «Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями … та організувати первинне тренування їх вживання на рівні речення» (Роман С.В. Методика навчання англійської мови у початковій школі. – К.: Ленвіт, 2009. – с.164-165).
З’ясувати до яких етапів роботи над введенням нових ЛО належать наступні фрагменти:
1) T.: - Look! I have got a doll. (Демонстрація малюнку). I have got a big doll.
- I have got a ball. (Демонстрація малюнку). I have got a red ball.
2) T.: - Where is my echo? Say after me “A big doll. A little doll. A big dress. A little dress. A big ball. A big red ball.”

2. Скласти фрагмент уроку з англійської мови в 2 класі, практичною задачею якого є: «Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями (надається перелік ЛО) та організувати первинне тренування їх вживання на рівні речення».


Методичні рекомендації до складання фрагменту уроку
1. Визначити тему уроку за варіантом (номер у списку в журналі академічної групи). Ознайомитися зі змістом поданих сторінок підручника. Уточнити переклад та вимову лексичних одиниць за словником, якщо це потрібно.

Сторінка, вправа
Тема
1
с.12, впр.1
Моя сімя
2
с.14, впр.1
Мої бабуся та дідусь
3
с.16, впр.1
У моїй родині
4
с.18, впр.1
Прикметники
5
с.26, впр.1
Давай пограємось
6
с.28, впр.1
Іграшки
7
с.30, впр.1
Що вміють іграшки? Дієслова
8
с.32, впр.1
Моє хобі. Прикметники
9
с.34, впр.1
Улюблені заняття вихідного дня
10
с.36, впр.1
Я люблю спорт
11
с.38, впр.1
Що я роблю в неділю
12
с.44, впр.1, 2
Моє обличчя
13
с.46, впр.1, 2
Частини тіла
14
с.48, впр.1, 2
Зовнішність. Прикметники
15
с. 50, впр.1,2
Я можу…(дієслова)
16
с.52, впр.1,2
Одяг
17
с.54, впр.1, с.55, впр.3
Одяг
18
с.64, впр.1, 2
Погода
19
с. 66, впр.1, 2
Місяці
20
с.68, впр.1
Зимовий одяг
21
с.76, впр.1
На морі
22
с.78, впр.1
Фрукти
23
с.84, впр.1
Домашні улюбленці
24
с.86, впр.1
Я доглядаю за своїм улюбленцем
25
с.88, впр.1
Свійські тварини
26
с. 92, впр.1
Дикі тварини
27
с.106, впр.1
Підготовка до свята
28
с.108, впр.1
Свята
29
с.112, впр.1,2
Великдень
30
с.126, впр.1,2
Шкільні предмети
31
с.130, впр.1
Моя класна кімната
32
с.134, впр.1
Урок англійської мови

2. Зробити відповідні записи до зошиту з практичних робіт.
Зразок оформлення початку фрагменту уроку.
Тема. Їжа. Солодощі.
Практична задача. Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями cake, sweets, candy, ice cream, chocolate, biscuits, lemonade та організувати первинне тренування їх вживання на рівні речення.
Обладнання. Підручник Cathy Lawday. Get Set Go 2. – Oxford University Press, 2004, тематичні малюнки (с.90).
3. Ознайомитися зі змістом методичних рекомендацій в книжці для вчителя (Мясоєдова С.В. Англійська мова, 2 клас: Плани-конспекти уроків (до підр. А.М.Несвіт). – Х.: Ранок, 2013). Зверніть увагу на нумерацію сторінок в обладнанні до уроків. Памятайте, що ви складаєте фрагмент уроку, тому етап «Підготовка до сприйняття іноземного мовлення» треба опустити.
4. Критично підходьте до рекомендацій книги для вчителя. Памятайте, що практична задача з ознайомлення з новими ЛО та організації первинного тренування їх вживання на рівні речення повинна складатися з наступних етапів:
1.                Постановка задачі, стимулювання потреби та інтересу, накреслення перспективи застосування нової лексики.
Викличте в дітей дефіцит знань в конкретній ситуації. Наприклад, учнів запрошено до магазину солодощів у Лондоні. Щоб щось там купити, треба знати назви солодощів. Сформулюйте, як ви повідомите цю інформацію дітям, вживаючи англійські слова, де це можливо.
2.                Введення нових ЛО:
а) пред’явлення нових ЛО у реченні у відповідній ситуації;
б) семантизація нових ЛО;
в) фонетичне опрацювання нових ЛО;
Використовуйте зрозумілі учням граматичні структури та поєднуйте своє мовлення з показом наочності. Наприклад: This is a candy. (Демонстрація малюнку). Repeatcandy”. I have some chocolate. (Демонстрація малюнку). Repeatchocolate”.
г) запис ЛО до словників.
3.                Контроль в ігровій формі засвоєння семантики нової лексики (Гра на впізнавання).
Використовуйте фрази Point to…, Show me…, Give me… .
Наприклад: Потренуємося бути продавцем англійського магазину солодощів. Я – покупець. Ви – продавці. Замість товару ви маєте малюнки солодощів. Виконайте моє замовлення. Give me a candy. Give me some chocolate. Give me a cake. Give me an ice cream.
4.                Виконання тренувальних вправ з ігровим або комунікативним завданням.
5.                Підбивання підсумків роботи.
Пов’яжіть цей етап за змістом з першим етапом фрагменту. Наприклад: Ми вивчили назви солодощів і можемо вирушати до англійського магазину.

No comments:

Post a Comment

My Favourite Toy - Students' Stories

  Dmytro Kutniy When I was little, my favorite toy was a small yellow car. I got it for my fifth birthday from my parents. The car was small...