Thursday, 9 April 2020

Education in Great Britain

Шановні студенти! Звертаю вашу увагу, що окрім вправ у зошиті ви також виконуєте завдання онлайн та надсилаєте роботи мені на електронну пошту. На даний момент це такі завдання:
1) онлайн-курс на сайті Memrise "100 irregular verbs" (я все бачу )) - всього пройшли лише 10 студентів, лише 3 з високим балом)
2) коментар під постом 2 тиждень
3) аудіозапис читання тексту "Education in Ukraine" (відправити на пошту викладача)
4) граматичний тест на сайті Liveworksheets (worksheet  - результати відправити на пошту викладача, як це зробити показано у відео 3 тижня)

4 завдання - 4 оцінки з теми "Освіта в Україні та англомовних країнах". У вас є ще можливість їх виконати.

Тема. Education in Great Britain.

1. Checking Homework.
Зробіть фото схеми "Education in Ukraine", яку ви заповнили в зошиті за зразком минулого тижня. Надішліть її мені на електронну пошту.

Підготовка до контрольної роботи
2. Listening
a) Do Ex.1 p.42 Consult the dictionary if you don't know any words.
b) Work with the video and do the following tasks (до зошита)
Task

3. Reading.
Read the text on page 188 (Tapescript Unit 3 Listening p.42). Compare it with the video you have watched in Task 2. What new information about education in Britain have you learnt from it? Answer in the comments. Увага! За коментарі ви отримуєте гарні оцінки!

4. Повторіть вірш про неправильні дієслова. Наступного тижня проведемо відеоконференцію, де ви розкажете вірш напам'ять.
Також наступного тижня тематична контрольна робота, яка буде проведена у вигляді тестування на сайті "На Урок".

Tuesday, 7 April 2020

Life of Ukrainian teenagers

Шановні студенти! Звертаю вашу увагу на те, що завдання кожного тижня спрямовані на розвиток ваших мовних та мовленнєвих навичок, а значить готують до успішного написання вами семестрових контрольних робіт та ЗНО. Тому в ваших інтересах вчасно та ретельно їх виконувати.

1. Checking Homework. Аналіз домашнього завдання.
Thank you for expressing your opinion! It was interesting to find out what problems you are worried about. Anna Dmitrieva, Kate Zoz, Nastia Koba, Valentyna Andrusik, Liza Vaschenko, Masha Dzhulai have got excellent marks.
Багато студентів ще не виконали завдання з попереднього тижня. У вас ще є можливість зробити його протягом цього тижня. Максимальна оцінка - "добре".
Дублюю завдання:
Express your opinion. Work in Linoit.
a) watch the video explaining how to work

b) go to the virtual board LIno
c) do the following task (на оцінку):
Complete the sentences with the words from ex.1, p.215.
The most important problem for me is ... .
I often worry about ... and ... .
My friends are also worried about ... . 

Many teenagers have problems with ... but it doesn't matter to me. 

I think ... is the least important among these problems.
2. Warming up
Modern life exposes young people to certain dangers. Some teens may:
 - become net addicts and spend too much time with the computer
 - try to earn their own money and begin to neglect their school and homework
 - ruin their health at a young age.
Do you know any teenagers who have similar problems? Write about them in the comments.
3. Vocabulary Practice. 
Read and translate the expressions on p.217, ex.3. Now use them to translate the following text: (Перекладаємо з метою тренування вживання нової лексики! Користуйтеся виразами вправи 3! Не використовуйте перекладач!) Переклад пишемо до зошита для дистанційного навчання. Це підготовка до виконання наступного завдання творчого характеру.


Багато підлітків мають низьку самооцінку. Вони дуже переживають про свою зовнішність. Деякі молоді люди намагаються виглядати круто в очах друзів та експериментують зі своїм зовнішнім виглядом. Деякі підлітки шукають незалежності у всьому, вони голосно протестують проти ставлення до них, як до дітей. Такі діти іноді бентежать батьків скандальною поведінкою. Не дивно, що молоді люди не можуть знайти спільну мову з дорослими, а іноді й з однолітками.

4. Writing Practice.
Now you are ready to do the following task: Create a portrait of a typical Ukrainian teenager. 
Model:
Nowadays, young Ukrainians are facing many problems.
First of all, Ukrainian teenagers ... .
They also ... and ... . 
Some young people ... .
Many teens ... but some of them ... .
They even ... .
As a rule, many young people also worry about ...
I also think ...
To sum up, ...
Write a short essay of 7-10 sentences.
Завдання виконуємо на віртуальній дошці на оцінку. Як працювати з віртуальною дошкою розказую у відео вище.

5. Reading Practice.
a) Read the text in Ex.4, p.217-218 Find the answers to the questions in the beginning of the text.
b) Find Engish equivalents to the following Ukrainian phrases (до словника): 
стикатися з проблемами, утримувати родину належним чином, безробітний, погані умови життя, погана економічна ситуація, поганий вплив на життя, покладатися на власні сили (ресурси), приділяти більше уваги молоді, майбутнє залежить від молодих поколінь.

Monday, 6 April 2020

Home Reading - Scandal in Bohemia Lesson 2

Тема. Home Reading.

1. Warming up. Develop your critical thinking.
You've just read the story "A Scandal in Bohemia" by Arthur Conan Doyle. It's been used by BBC screenwriters as an inspiration for the series "A Scandal in Belgravia" from Season 2 of "Sherlock" by BBC. Watch the final scene of the series and compare the character of Irene Adler and her relationship with Serlock Holmes in the book and in the film. Can you notice any differences? Answer this question in the comments.



2. Do the test about "A Scandal in Bohemia" by Arthur Conan Doyle (Part II). Виконайте тестування (тест доступний до 22.00 06.04.2020 - 267355 join.naurok.ua):

3. Read  the story "A Melting Story" by O.Henry (p.120-121). Copy out the unknown words into your copybooks.

4. Vocabulary Practice. Do Ex.2, p.121-122.

5. Make up 7 questions to the text.

6. Do the test (буде розміщено 13.04. 2020, час виконання тесту обмежений - 731066).

Thursday, 2 April 2020

Past Simple Revision

Тема. Минулий простий час. Тренувальні вправи.

Шановні студенти! У рамках підготовки до екзамену проводимо граматично спрямоване заняття. Згадаємо теорію по Past Simple та застосуємо знання на практиці.

Activity 1
Прочитайте інформацію за наступним посиланням: Довідка та знайдіть відповіді на наступні запитання:

1. Яку дію позначає Past Simple?
2. Які часові маркери вказують на те, що необхідно вжити Past Simple?
3. Як утворити стверджувальну форму, якщо дієслово правильне? якщо неправильне?
4. Яке допоміжне дієслово служить для утворення заперечної та питальної форми?


Activity 2
Now let's have some practice.

- What irregular verbs can you remember? Read the 46 irregular verbs rhyme.
- Now use them in Exercise 1 (remember, you need the second form) - поставте дієслова в другу форму. Do the exercise online, press "Check" to see if your answer is correct. Вправу виконуємо онлайн.

Для довідки: 50 most common irregular verbs

Activity 3
Do the exercise:
a) Watch the instruction video. Перегляньте відео з інструкцією:


b) Open the worksheet and do the task. Виконайте завдання. Результати надішліть на мою електронну пошту natalia.zavgorodnyaja@gmail.com - як це зробити розказано у відео вище.

Wednesday, 1 April 2020

Education in Ukraine. Past Simple Tense.

Тема. Education in Ukraine. Past Simple Tense.

Grammar
1. Listen and sing the song "Five Little Bears". Write the lyrics down into your vocabularies (до словника, розділ "English for Fun"). Underline the verbs in Past Simple.

2. Answer the questions:
Відкрийте граматичну секцію словника та знайдіть відповіді на наступні запитання:
  1. Яку дію позначає Past Simple?
  2. Які часові маркери вказують на те, що необхідно вжити Past Simple?
  3. Як утворити стверджувальну форму, якщо дієслово правильне? якщо неправильне?
  4. Яке допоміжне дієслово служить для утворення заперечної та питальної форми?


3. Do the exercise:
a) Watch the instruction video

b) Open the worksheet and do the task. Результати надішліть на мою електронну пошту natalia.zavgorodnyaja@gmail.com - як це зробити розказано у відео вище.

Vocabulary and Reading

До зошита для дистанційного навчання:
1. Do Ex.1, p.39
2. Reread the text on p.43. Complete the mind map (доповніть схему інформацією з тексту).


Tuesday, 31 March 2020

Problems of Young People - Vocabulary and Listening Practice

Тема. Problems of Young People

Сorrection of Mistakes
1. Watch the video

Vocabulary
1. Read and translate: ex.1, p.215 Write the words into your vocabularies.
2. Listen and say : The problems of young people
3. Express your opinion. Work in Linoit.
a) watch the video explaining how to work

b) go to the virtual board LIno
c) do the following task (на оцінку):
Complete the sentences with the words from ex.1, p.215.
The most important problem for me is ... .
I often worry about ... and ... .
My friends are also worried about ... . 
Many teenagers have problems with ... but it doesn't matter to me. 
I think ... is the least important among these problems.

Listening
1. Listen to the letters some teenagers have sent to a magazine. Match the problems from ex.1, p.215 to the letters.
1. _________
2. _________
3. _________
4. _________
5. _________
2. Listen to the letters again. Match them to the headings. There are two headings you don't need to use. 
Добираємо заголовки до текстів на аудіозаписі. Увага! 2 заголовки є зайвими.
a) Problems with mum
b) Bullying victim
c) Argument with a girlfriend
d) No boyfriend
e) Three's a crowd
f) Spots
g) Money problems.
Записи робимо у зошит для дистанційного навчання.



The Passive Voice Practicum

Тема: The Passive Voice.

Мета: активізувати теоретичні знання здобувачів освіти з даної граматичної теми; формувати навички самостійної роботи при виконанні завдань; удосконалювати граматичну компетентність майбутніх фахівців, розвивати мовну здогадку, логічне мислення, увагу при роботі з граматичним матеріалом.

Література: 1. Верба Г.В., Верба Л.Г. Довідник з граматики англійської мови. - К., 2011. – с.49-54.

2. Янсон В.В., Свистун Л.В., Богатирьова С.Т., Лежньов С.М. Практичний курс англійської мови для студентів вищіх навчальних закладів. Книга І: Навч. посібник. – Київ, 2015. – С.140-143.

Завдання

1. Read the information (pозділ Пасивний стан, [1]) and complete the following sentences.

object, subject, preposition by 

past participle, to be 


A person or a thing performing an action is called _________ of an action. 
A person or a thing acted upon is called ___________ of an action . 
The Passive Voice is used when the person or thing denoted by the subject of the sentence is __________ of the action expressed by the predicate. 
To make the passive voice we use _________ + __________ 
The subject of the action is either not mentioned or expressed by a noun or a pronoun with ___________ . 

2. Change the sentences into the passive voice.

Model: The guard brings you the beddings. – The beddings are brought to you by the guard.

I always put my luggage onto the luggage rack.
_______________________________________

They sell the tickets for local train in that ticket office.
_______________________________________

My brother will buy two half-tickets in advance.
_______________________________________

The porter will carry your luggage to the taxi.
_______________________________________

The guard brought us the beddings.
______________________________________

He took a fast train on Monday.
_______________________________________

My brother often chooses an upper berth in the carriage.
___________________________________

The stewardess will bring us tea and sandwiches.
_______________________________________

My fellow-passenger started up a conversation in the compartment.
_______________________________________

The plane gained the speed.
_______________________________________

They weigh your luggage before you board the plane.
_______________________________________

We will reserve two seats in advance.
_______________________________________

3. Do exercises I – IV on pages 141-143 [2].


Усі вправи виконуємо в зошиті для дистанційного навчання. З практичного курсу заводимо зошит, окремий від зошита з англійської мови за професійним спрямуванням.

4. Do the test (код повідомлю 09.04.2020 через керівника академічної групи. Нагадую, що заходити на сторінку тесту треба під власним прізвищем українською мовою. Якщо будуть невідомі учасники (у тому числі й непідписані), результати тесту анулюю для всіх).

My Favourite Toy - Students' Stories

  Dmytro Kutniy When I was little, my favorite toy was a small yellow car. I got it for my fifth birthday from my parents. The car was small...