Saturday, 21 March 2020

Food Vocabulary Practicum

Тема. Food.

1. Warming up
Let's sing!


2. Аналіз підручників англійської мови для початкової школи. Analyze the English textbooks for primary school. 

а) Search for the topic "Food". Has every textbook got a unit for this topic?

b) Copy out all food vocabulary and group the words into the following categories:
- meals
- places where one can have a meal
- recipe
- tableware
- meat
- fruit
- vegetables
- fish
- drinks
- dessert.

c) Які граматичні структури опрацьовуються під час вивченні теми "Їжа" в початковій школі? Випишіть зразки мовлення цих структур  (по класам).

Результат роботи розташуйте на сторінці "Food" свого елетронного портфоліо та надішліть мені листа з доступом.

3. Робота з підтеми "Pieces. Containers"
a) Study the scheme on page 160 (Yanson). Translate the unknown words and expressions.
The following phrases have a figurative meaning (вживаються у переносному значенні): 

b) do exercises 3.4 on page 161 (у зошитах для дистанційного навчання)

c) do the following exercises in Learning Apps:

d) розробіть власну вправу на тему "Їжа" у сервісі Learning Apps. Розмістіть її у своєму електронному портфоліо на сторінці "Food".

4. Read the text "The Smiths' Meals" on pages 166-167 (Yanson). Copy out the highlighted words (виділені слова) and translate them into Ukrainian. Answer the questions in Ex.1 on p.168 (у зошитах для дистанційного навчання).

Завдання необхідно виконати до 30.03. 2020 р. Очікуйте на код доступу до тестування.
У вас одна спроба.

Friday, 20 March 2020

Home Reading - Witches Loaves

Завдання

1. Read Part I of the story "Witches' Loaves" by O.Henry (с.116-117.). Copy out the unknown words into your vocabularies.

2. Do Ex.2, p.117, Ex.3,4, p.118.

3. Read Part II of the story (p.118-119). Copy out the unknown words into your vocabularies.

4. Do Ex.2, p.119.

5. Complete the sentences:
1) On the shelf behind the counter there was...
2) With a bread knife Miss Martha made...
3) She imagined his face when ... .
4) His face was ..., his hat was..., his hair was... .
5) He shook ... .
6) "You have....", he ... .
7) He worked ... .
8) You know, a draughtsman ... .
9) When it is ..., he ... .
10) Miss Martha went ... .
11) She took off ... and put on... , then she poured... .

6. Complete the words about art. All the words are used in the text of the story.
a_ _ ist
p_ _ n_ing
pi_ _ ure
dr_ _ ing
bru _ _es
pe_ _ il


7. Copy out all the irregular verbs from the text of the story.
Keep - kept, be - was, have - had ...

Home Reading - Scandal in Bohemia

Тема. Вивчаюче (аналітичне) читання творів англійських письменників.


Продовжуємо готуватися до іспиту з англійської мови за професійним спрямуванням - удосконалюємо навички читання, розширюємо словниковий запас та розвиваємо граматичні навички.

Завдання


Завдання виконуємо письмово в зошиті з англійської мови для дистанційного навчання.

A Scandal in Belgravia Bohemia
by Arthur Conan Doyle



Part I
1. Read Part I of the story "A Scandal in Bohemia" by A. C. Doyle (p.3-10).
2. Do Checking comprehension exercises (p.19-21, ex.1-4).
3. Do Vocabulary and Grammar Tasks (p.21-25, ex. 1-8)
4. Answer the questions in Ex.1, p.25.
5. Do the test "На Урок" (код доступу буде розміщено 27.03. 2020, час виконання тесту обмежений).


Part IІ
1.Do the pre-reading activity (Ex.2,  p. 27)
2. Read Part II of the story "A Scandal in Bohemia" by A. C. Doyle (p.10-18).
3. Do Checking comprehension exercises (p.27-29, ex.1-4).
3. Do Vocabulary and Grammar Tasks (p.29-31, ex. 1-7)
4. Answer the questions in Ex.1, p.32.
5. Do the test "На Урок" (код доступу буде розміщено 03.04. 2020, час виконання тесту обмежений).


Thursday, 19 March 2020

Past Simple Tense Practicum

Тема. Минулий простий час. Тренувальні вправи.

Шановні студенти! Сьогодні у нас граматично спрямоване заняття. Ми розібрали теорію по Past Simple, тепер необхідно застосувати знання на практиці та сформувати навички вживання цього часу в мовленні.

Activity 1
Відкрийте словники та знайдіть відповіді на наступні запитання:

1. Яку дію позначає Past Simple?
2. Які часові маркери вказують на те, що необхідно вжити Past Simple?
3. Як утворити стверджувальну форму, якщо дієслово правильне? якщо неправильне?
4. Яке допоміжне дієслово служить для утворення заперечної та питальної форми?


Activity 2
Now let's have some practice.

- What irregular verbs can you remember? Read the 46 irregular verbs rhyme.
- Now use them in Exercise 1 (remember, you need the second form) - поставте дієслова в другу форму. Do the exercise online, press "Check" to see if your answer is correct.

Для довідки: 50 most common irregular verbs

Activity 3

Потренуємо заперечну форму - didn't + V1

Exercise 2 - розкрийте дужки за формулою didn't + перша форма дієслова

Після перевірки (кнопка "Check") запишіть десять речень з перекладом до зошита для дистанційного навчання.

Activity 4

Потренуємось задавати питання.

Yes/No Questions - Exercise 3

Special Questions - Exercise 4

Виконавши вправи онлайн (не забудьте перевірити), запишіть по 5 питань на ваш вибір з Вправи 3 та 4 до зошита для дистанційного навчання та перекладіть їх українською мовою.

Activity 5

Реєструємося на курс Memrise Course "100 Most Popular Irregular Verbs". Можна працювати з компьютера, а можна встановити додаток на смартфон. Виконуємо завдання, заробляємо бали та вчимо 100 неправильних дієслів. При реєстрації вкажіть своє справжнє ім'я та прізвище, щоб я могла відстежити ваш прогрес. По завершенні курсу зробіть скріншот своїх результатів та вклейте до зошита для дистанційного навчання.


Activity 6

Вивчіть напам'ять 46 irregular verbs rhyme.

Успіхів! Якщо щось незрозуміло, питайте в коментарях.

1 тиждень - Англійська література (42-ПО, 43-ПО)

Шановні студенти! Продовжуємо роботу над першим змістовим модулем "Англійський фольклор. Література для дитячого читання ХVIII століття". 

Нагадую, що ще не всі студенти здали добірку Mother Goose Rhymes за темами початкової школи. Добірки приймаю в електронному вигляді на адресу natalia.zavgorodnyaja@gmail.com до 23 березня 2020 року включно. Це може бути документ Word, презентація або навіть сторінка вашого сайту-портфоліо.

До заняття 5-6 необхідно опрацювати наступну картку СРС:

Творчість Дефо та Свіфта.

Завдання виконуємо в окремому зошиті для дистанційного навчання.

Wednesday, 18 March 2020

London - Vocabulary and Reading Exercises

1. Work with Quizlet cards. Submit the screenshot of your test results.

https://quizlet.com/_cw1svr?x=1jqt&i=ou1an

2. Do the exercises: Ex 2-4 p.16-18

https://drive.google.com/file/d/16p2rYzP6vMBrNibsSrEbTST0I5oDbii2/view?usp=sharing


3. Do ex.5, p.18 and ex.6, p.19 in a written form in your copybook.

4. Do the following exercises in Liveworksheets.

https://www.liveworksheets.com/tn1760141zx

https://www.liveworksheets.com/hc2829014tz

Tuesday, 17 March 2020

Verb Patterns. Infinitive and Gerund after the verbs

Тема. Feelings and Emotions. Infinitive and Gerund after the verbs.

Vocabulary
1. Learn the rhyme "I smile when I'm happy" 

2. Make up a crossword with the active vocabulary (10 and more words, see your vocabulary notebook). До кросворду обов'язково складаєте ключ на окремому аркуші.

Grammar - Infinitive and Gerund after the verbs

3. a) Згадаємо теорію. Щоб скласти речення граматично правильно англійською мовою, необхідно знати після яких дієслів вживається інфінітив з часткою to, без частки to або герундій (тобто дієслово з закінченням - ing). Ми опрацювали таблицю з підручника Карпюк Оксани, 11 клас, с.287. Перепишіть її до граматичної секції словника.

Це правило гарно пояснюють у наступному відео:




b) З опорою на опрацьовану таблицю виконайте вправи онлайн - впишіть дієслово в потрібній формі (to + V1 чи V+ -ing) та натисніть Check для перевірки. На випадок, якщо таблиця на с.287 не містить певного дієслова, користуйтеся додатковим довідковим матеріалом.

Приклад виконання вправ дивись у наступному відео:


Мета виконання вправ - запам'ятати після яких дієслів вживати інфінітив, а після яких - герундій та виробити навичку вживання правильної форми дієслова у англвйському реченні.

Вправи

Do the exercises online:

Exercise 1

Exercise 2

Reference

с) Now write down any 10 sentences from the exercises into your copybook and translate them into Ukrainian. Обов'язково підкреслити та підписати де інфінітив, а де герундій.


d) Виконайте тестування у сервісі На Урок на оцінку. Код для участі буде розміщено 23 березня (445396) join.naurok.ua Тест активний до 19.00. Кожен студент матиме одну спробу. Ваш успіх залежить від якості опрацювання вище розміщених завдань.

Якщо виникнуть запитання, пишіть у коментарях до посту.

Успіхів!


My Favourite Toy - Students' Stories

  Dmytro Kutniy When I was little, my favorite toy was a small yellow car. I got it for my fifth birthday from my parents. The car was small...