Семінар 1-2

Заняття 3-4

Семінар

Тема. Загальнодидактичні та специфічні принципи навчання іноземної мови.

Мета: ознайомити студентів з загальнодидактичними та специфічними принципами навчання іноземної мови в початковій школі, дати їх характеристику та сприяти усвідомленню їх практичного значення для викладання іноземної мови в початковій школі; формувати навички самостійної роботи, розвивати критичне та логічне мислення студентів, увагу, пам’ять, виховувати культуру інтелектуальної праці.

Література

1. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика./ Бігич О.Б., Бориско Н.Ф. та ін../ за загальною редакцією С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013.

2. Роман С.В. Методика навчання англійської мови у початковій школі. К.: Ленвіт, 2009. с.66 - 115.

Завдання до самостійної роботи № 1.

1. Ознайомитися з планом семінару 1-2. Записати його до свого робочого зошита.

План семінару

1. Поняття "принципи навчання", їх розподіл на загальнодидактичні та специфічні методичні принципи. Основні загальнодидактичні принципи навчання (див. конспект лекції).

2. Принцип доступності та посильності у навчанні предмета "Англійська мова". Стратегії реалізації доступного і посильного раннього навчання англійської мови ([2], С.69-73):

а) особливості добору навчального матеріалу;

б) використання ігрової діяльності на уроках англійської мови (забезпечення мотивації мовлення засобами гри, ознайомлення з новим матеріалом у формі цікавих проблемних історій)

в) опора на рідну мову учнів

г) орієнтація на реальні можливості учнів (психологічні, анатомо-фізіологічні, навчальні);

д) особливості рубрикацій підручника англійської мови у початковій школі.

3. Основні завдання реалізації принципу міцності та дієвості результатів навчання у ранньому шкільному навчанні англійської мови ([2], С.74-76):

а) використання засобів образного навчання англійської мови для створення асоціативних зв'язків;

б) створення можливостей пізнати "радість навчання" 9тренування спостережливості, розвитку здатності до свідомого управління процесом пам'яті;

в) контроль у прихованій та привабливій для учнів формі як ефективний засіб забезпечення зворотнього зв'язку.

4. Основні функції наочності у ранньому шкільному навчанні англійської мови, приклади її використання ([2], С.76-78).

5. Методичні принципи раннього шкільного навчання англійської мови ([2], С.90-115 або конспект лекції).

Завдання для підготовки до семінару

2. З опорою на конспект лекції дати визначення поняттю принципи. Які принципи називають загальнодидактичними? специфічними методичними?

3. Прочитати теоретичний матеріал на с.69-73. Підготувати доповідь на тему "Принцип доступності та посильності у навчанні предмета "Англійська мова". Стратегії реалізації доступного і посильного раннього навчання англійської мови".

4. Прочитати теоретичний матеріал на с.74-76. Підготувати доповідь на тему "Основні завдання реалізації принципу міцності та дієвості результатів навчання у ранньому шкільному навчанні англійської мови".

5Прочитати теоретичний матеріал на с.76-78. Заповнити таблицю (у зошиті для конспектів, мені надсилати не треба):


Функції наочності в навчанні англійської мови

Приклади використання наочності

1

Ознайомлення учнів з новими засобами спілкування та організації тренування їх використання у мовлення

 

2

Забезпечення мовленнєвої ініціативи дітей

 

3

Ознайомлення з граматичними сигналами мовлення, порядком слів у реченні

 

4

Моделювання ситуацій спілкування

 

5

Забезпечення особистісної орієнтації навчання та посилення самостійності учнів

 

6

Формування соціокультурної компетентності учнів, надання їм можливості спостерігати за фактами мови в живому мовленні

 

7

Формування іншомовної фонетичної компетентності учнів (навчання вимови, формування слухо-вимовних та ритміко-інтонаційних навичок)

 

No comments:

Post a Comment

My Favourite Toy - Students' Stories

  Dmytro Kutniy When I was little, my favorite toy was a small yellow car. I got it for my fifth birthday from my parents. The car was small...